Bańka świąteczna…. niekoniecznie zakupowa!

Bombki, bańki – jak kto woli! Niezależnie od tego, jak nazywa się te najpopularniejsze w Polsce ozdoby choinkowe, to warto zwrócić uwagę na ich wykorzystanie nie tylko do przyozdabiania świątecznych drzewek, stroików etc. Warto zainteresować się, jak bombki świąteczne mogą być wykorzystywane dla celów marketingowych – szczególnie, że jest to elegancka, delikatna i mocno sezonowa forma promocji swojego przedsiębiorstwa. Na zamawianie tego rodzaju produktów decydują się przeróżne przedsiębiorstwa, które w okresie świątecznym i przedświątecznym zmieniają bardzo często wystrój swoich siedzib.
Czy w ozdobach świątecznych, tkwi sposób na realizację działań marketingowych i czy może to być skuteczny marketing?

Jak promować swoją firmę w okresie świątecznym?

Prowadzenie działań marketingowych w okresie świątecznym to prawdziwa katorga! Wiedzą o tym wszelkie pomniejsze agencje kreatywne, które aby przebić propozycje reklamowe wielkich przedsiębiorstw muszą czasami naprawdę stawać na głowie. W okresie przedświątecznym od reklam roi się wszędzie – wydawałoby się, że wkrótce w kościołach pojawią się reklamy różnych produktów. Abstrahując jednak od tych fantazji – znalezienie kreatywnego sposobu na prowadzenie reklamy w okresie świątecznym może być prawdziwą żyłą złota. Może więc warto podkreślić swoją obecność przy pomocy takich akcesoriów, jak np. bombki reklamowe?

Może to być dobrym pomysłem, byle nie popełnić wizerunkowej gafy i nie wpisać się ze swoją reklamą w ogół świątecznego kiczu – jeśli już chcemy naprawdę przyciągać klientów np. do naszego sklepu z galerii handlowej, to zdecydujmy się na ucieczkę od estetycznego galimatiasu.

W tej konkretnej sytuacji idealnie sprawdzić się może następujący zestaw reklamowy:

  • Piękna żywa choinka,
  • Dobrana kompozycja zapachowa w lokalu,
  • Ręcznie wykonane bombki na zamówienie,
  • Dodatkowe oświetlenie, delikatne i eleganckie ozdoby świąteczne.

Magia świąt w Twoim sklepie!

Na pewno odpuścić sobie należy techno-remiksy polskich kolęd, których liczba przekroczyła pewnie już Dzieła Zebrane Beethovena. Zadbać należy również o spokojną, ciepłą i przyjemną dla odwiedzających atmosferę. Jeśli chcemy, to idealnym wręcz posunięciem może być rozdawanie klientom robiącym zakupy małych upominków. Świetnie sprawdzą się np. eleganckie bombki z nadrukiem, zapakowane w eleganckie pudełeczka – miłym akcentem będzie do nich dołączenie np. pralinek. Z pewnością taka forma marketingu zostanie pozytywnie przyjęta przez klientów, a wizyta w naszym sklepie okaże się odpoczynkiem w gorącym, świątecznym okresie.