Świąteczna reklama w formie bombki?

Święta za pasem, a obowiązek biznesowego składania życzeń powinien już zapoczątkować gorączkowy proces zbierania listy kontaktów, które w żadnym wypadku nie powinny zostać pominięta. Dobrym pomysłem jest połączenie przyjemnego z pożytecznym – czyli zaoferowanie podarunku z życzeniami wraz z reklamą własnego biznesu. Święta to okres przyozdabiania otoczenia, dlatego bombki reklamowe zawsze będą na topie.

Bombki reklamowe – szeroki wybór

Zwykle tego rodzaju upominek kojarzy się z elegancką bombką powieszoną na równie eleganckim, stabilnym stojaku, który ma przyozdobić biurko prezesa firmy, z którą współpracujemy lub z którą chcemy, lub zamierzamy podjąć współpracę. Bombka reklamowa jednak to coś więcej. W ofertach sklepów oferujących gadżety reklamowe znaleźć można ozdoby choinkowe różnych kształtów i rozmiarów – niekoniecznie muszą to być ogromnych rozmiarów sztuki z wielkim napisem „Wesołych Świąt” i logo naszej firmy sprytnie wtopionym w ogólną wizualizację. Mogą to być drobne, złociste bombki, które doskonale będą się prezentować w drewnianych, ekologicznych pudełkach wypełnionych równie ekologicznymi trocinami. Wbrew pozorom takie trociny mogą świetnie wyglądać – szczególnie w wydaniu świątecznym, w połączeniu z elegancko prezentującymi się bombkami z logo naszej firmy i krótkimi, ale treściwymi życzeniami.

Świąteczny klimat wzbudzą również gadżety jedynie powiązane z bombkami, chociaż bombki z logo ciekawej firmy zawieszone na służbowej choince będą się na pewno prezentować niezwykle porządnie i światowo. Jednakże decydując się na takie gadżety, warto skupić się jedynie na klientach najważniejszych, których obecność w naszej współpracy będzie zdecydowanie najkorzystniejsza. Ofiarując taki sam upominek wszystkim naszym klientom i kontrahentom straci on na swojej unikalności i wyjątkowości, a nie o to przecież chodzi.

Bombki reklamowe – świąteczna akcja charytatywna

Jeśli nasza firma chce zrobić coś dobrego na święta, to może ofiarować różnego rodzaju placówkom świąteczne bombki z logo, które nie będzie główną ozdobą bombki, ale zasugeruje wyraźne, kto jest jej ofiarodawcą. Takie bombki wysyłane do szpitali lub placówek opiekuńczych powinny być wykonane z najwyższej jakości elementów i posiadać szczerze, wyłonione z serca życzenia, które nie mają reklamowa dobrego wnętrza firmy, a jedynie podnieść na duchu osoby w ciężkiej sytuacji osobistej. Rozdawanie tego rodzaju gadżetów ma odrobinę mniej marketingowy wydźwięk, ponieważ nie do końca temu celowi ma służyć. Oczywiście dobrze by było, gdyby personel i szefostwo placówki zwrócili uwagę na ofiarodawcę, ale nie to jest głównym elementem tego rodzaju akcji i należy brać to pod uwagę.

Decydując się na działanie tego typu, trzeba być ostrożnym w wyborze placówek, ponieważ można zostać źle odebranym. Nie zawsze liczą się jedynie dobre chęci, czasami taki gest może zostać niezwykle negatywnie odebrany, dlatego zawsze warto dwa razy się zastanowić, czy jesteśmy gotowi na różnego rodzaju konsekwencje za zaoferowanie bombek z logo. Nie zawsze magia świąt jest w stanie zadziałać na wszystkich.