Upominki w formie długopisów?

Spersonalizowane materiały firmowe to miły szczegół codziennej pracy w biurze, która naprawdę może być przyjemna, jeśli tylko pracodawca odpowiednio się do tego przyłoży. Dobrej jakości długopisy reklamowe opatrzone logiem firmy i sprezentowane pracownikom wraz z kalendarzami, notatnikami i wszelkiego rodzaju gadżetami ułatwiającymi codzienną pracę to strzał energii, który znacznie podwyższa codzienną motywację do pracy.

Długopisy reklamowe – personalizacja jest ważna

Zapewnienie swojej firmie stałego dopływu spersonalizowanych gadżetów reklamowych jest istotne, ale warto zastanowić się nad całym procesem ofiarowania tego rodzaju upominków, aby nie okazało się, że w naszych magazynach piętrzą się stosy zapomnianych długopisów. Tanie długopisy nie muszą być tandetne, tanie mogą oznaczać kupione w dużej ilości, a to z kolei oznacza, że muszą być dobrze dystrybuowane i tak przechowywane, aby o nich pamiętać.

Dobre długopisy reklamowe będą:

• wykonane z dobrej jakości materiałów,
• spersonalizowane,
• dopasowane do potrzeb różnych grup docelowych,
• trwałe,
• nietuzinkowe,
• kojarzące się jakimś szczegółem z naszą firmą.

Personalizacja tego rodzaju gadżetów jest niezwykle ważna. Warto zastanowić się nad pójściem krok dalej i nadrukowaniem na długopisach nie tylko loga naszej firmy, ale również jakiegoś hasła reklamowego, które wywoła uśmiech na twarzy naszego klienta lub kontrahenta.

Długopisy reklamowe – sztuka dla sztuki

Zamawianie jakichkolwiek długopisów reklamowych mija się z celem, ponieważ powinno to być porządnie przemyślane. Tani długopis to jest jakaś droga, ale powinno się to wiązać z ilością zamówionych sztuk lub z ekologią. Jeżeli nasz budżet nie jest duży, ale zależy nam na świetnym designie, to zastanówmy się, czy zamówienie papierowych długopisów z logiem nie będzie lepszym pomysłem niż inwestycja w nieciekawe, plastikowe gadżety, które nie będą się wyróżniać zupełnie niczym wśród ogromu reklam oferowanych przez inne firmy.

Długopisy z papieru nie tylko przyciągną wzrok, ale też mogą wzbudzić u kontrahentów szacunek, który pozwoli nam, być może, rozpocząć lukratywną i wielce idącą w przyszłość współpracę. Rozpoczęcie rozmów na takim fundamencie może się okazać niezwykle skuteczne. Nie od dziś przecież wiadomo, że wspólne zainteresowania zapewniają lepsze związki, a dotyczy to nie tylko związków romantycznych, ale w równym stopniu biznesowych. Łatwiej jest podjąć współpracę z osobami o takim samym profilu zainteresowań lub z takimi, które są kierowane podobnymi życiowymi wartościami.

Inwestycja w ekologiczne długopisy wykonane z papieru to ukłon w stronę dbałości o naszą planetę, dlatego warto zastanowić się, czy wprowadzenie ich w pakiet naszych upominków handlowych nie powinno być stałe. Oszczędność jest ważna, ale ekologia ważniejsza – jeśli jednak jedno łączy się z drugim to trudno o bardziej opłacalną sytuację. Rozważanie kupna tego rodzaju upominków wiąże się ze świadomym podejściem do tematu, dlatego też może oznaczać, że nasza firma w jakiś sposób ewoluowała i stara się pomagać naszemu światu, a nie go dodatkowo zaśmiecać.